Da li ste ikada poželeli da znate da napišete sadržaj za sajt, ali da on privuče poglede i da bude po SEO pravilima o kojima često čujete da ljudi pričaju? Ili možda želite da postanete kopirajter, da budem precizna SEO kopirajter?
Ja sam u ovoj industriji već nekoliko godina i ne znam šta me više raduje – kada napišem dobar „kopi” koji privlači klijente ili kada nekome prenosim znanje o SEO kopirajtingu.
Šta je SEO kopirajting?
SEO kopirajting se fokusira na kreiranje relevantnog i informativnog sadržaja za sajt. Taj sadržaj, način na koji je napisan, ujedno pomaže i da se bolje rangirate na Guglu za odredjene ključne reči. Što je još važnije, pomaže ljudima da pronadju informaciju koja im treba – ukucaju upit na Gugl pretragu, izadje vaš sajt i potencijalni klijent vam pred vratima.
Gugl uvek preporučuje da prvo pišete za ljude (posetioce, klijente), a tek onda za Gugl. To je tačno, jer se SEO danas mnogo vrti oko iskustva korisnika. Jedna od metrika za dobro rangiranje sajta je i pozitivno korisničko iskustvo.

Šta SEO kopirajting podrazumeva?
SEO kopirajting podrazumeva pisanje sadržaja za sajt, za blogove, landing (prodajne) stranice, popunjavanje polja – title tag, meta opis, alt tag – i u sve to uvrstiti i ključne reči.
Sadržaj koji pišete treba da bude informativan i kvalitetan, a ključne reči prirodno uklopljene. Možete mnogo da naučite o tome kako ljudi pretražuju internet kada uradite analizu ključnih reči. Ovu analizu može da vam uradi SEO kopirajter ili pak neko drugi, pouzdan i stručan, ko će tu analizu dostaviti kopirajteru pa je na njemu da te ključne reči uvrsti u sadržaj koji kreira, što je prirodnije moguće.
Kako SEO kopirajter može da pomogne vašem biznisu?
Koliko vremena imate? Šalim se 🙂
- SEO kopirajting vam pomaže da budete vidljivi na Guglu
- SEO kopirajting vam pomaže da budete rangirani na Guglu
- SEO kopirajting vam pomaže da precizno ciljate potencijalnog klijenta
- SEO kopirajting vam može pomoći da povećate prodaju
To je sve što treba da znate.

Omiljeni SEO kopirajting saveti
- Ne ubacuj ključnu reč na štetu sadržaja – tvoj tekst treba da zvuči prirodno kada se čita naglas (pre slanja teksta pročitajte ga naglas)
- Uvek se potrudite da primarnu ključnu reč ubacite u prvih 100 reči teksta (što bliže početku) i po jednom na svakih 100 reči
- Najvažniju informaciju stavi u uvod ili pri vrhu teksta
- Koristite podnaslove i nabrajanja (bullet points) radi lakšeg čitanja
Ako vam treba pomoć oko pisanja teksta za sajt ili blog, došli ste na pravu adresu. Pogledajte kako možemo da saradjujemo.